Na veškeré zboží poskytujeme záruku ve lhůtě 24 měsíců. Trvanlivost kosmetických produktů je ovšem limitována. Trvanlivost je u kosmetických produktů znázorněna piktogramem otevřeného kelímku s číslicí. Číslice představuje počet měsíců, po kterých si kosmetický produkt uchová svou funkčnost a nezávadnost od prvního otevření. Na některých produktech může být navíc uvedeno datum spotřebujte do.
Doporučený postup reklamace v jednoduchých krocích
- Nejdříve nám prosím dejte na vědomí, že budete uplatňovat nárok z vadného plnění na email: obchod@inhair.cz. Uveďte seznam závad a preferovaný způsob vyřešení reklamace.
- Zboží zašlete na adresu autorizovaného servisu, který je uveden v záručním listě (pokud byl vydán), nebo na adresu: Filip Konečný, Engelmüllerova 3032/8, Ostrava 702 00. Přiložte prosím doklad prokazující nákup.
O vyřízení reklamace Vás budeme neprodleně informovat, nejpozději ovšem v zákonné lhůtě.
Pozn.: Veškerá práva a povinnosti související s reklamací dle platného právního řádu naleznete v našich obchodních podmínkách. Výše uvedený text nemůže být nadřazen platným právním předpisům a má pouze informativní charakter.